Image

"Taxify გამოვიძახე და წავკისში რომ ავედით გადმოსვლისას მომახსენა მძღოლმა..."

image
loading...

Taxify გამოვიძახე და წავკისში რომ ავედით გადმოსვლისას მომახსენა მძღოლმა რომ არანაირი მრიცხველი, წავკისზე ფიქსირებული ტარიფიაო.


ბოდიშის და კიდევ ერთი (საკომპენსაციო) მგზავრობის შეთავაზების(რომ გული მომილბეს) ნაცვლად კომპანია ამტკიცებს რომ ფიქსირებული ტარიფია ფიქსირებული!!!!! და მორჩა!!!!))))
ibery გამოვიძახე და

1. მოვიდა ჩამოწეული ფანჯრებით. 2. ჩაგვსვა ორთქლის აბაზანაში. 3. გზაში ვიღაცასთან არკვევდა რაღაცას და იჩხუბა მაგრად 3-ჯერ მაინც. 4. ამ ვიღაცას აგინა კარგად. 5. ღრიალებდა. 6. ისე მართავდა სანაპიროზე ნაპირის ზოლთან რომ ვყოფილიყავით ალბათ გადაგვჩეხავდა.


ვიცით რომელიცაა ეს მძღოლი. სულ ეს იყო მობოდიშების ტექსტი.
Strada • სტრადა საკვებში თმა რომ ვიპოვე და ბოდიშის წერილის შემდეგ ყველას დაავიწყდა ეს ფაქტი ესეც მესამე.


INTIMISSIMI Calzedonia ს კონსტულტანტების გაუგონარ ქცევაზე არაფერს ვამბობ. და Atrio / ატრიო მომსახურების სტილზე.


უფრო მეტიც Tommy Hilfiger ს კონსულტანტი მეუბნება მკერავი ამოიყვანს გარღვეულ თვალს ამ ახალ მოსაცმელზეო და ასე გადაჭრა პრობლემა. და Massimo Dutti Georgia ს სალაროს ოპერატორი ჩემზე ბრაზდება რომ ამოწიწკნილი მოსაცმელის სხვა ეგზემპლარი ვითხოვე. არ გვაქვსო და როცა თავად ვიპოვე. ეგ როგორ მაკადრე რომ მეპოვაო(ასე გამოვიდა)
ყველა სიტუაციაში მყავს მოწმე:)) (10 დღის ამბებია დაახლოებით)
სამედიცინო ამბებს ნუ მომაყოლებთ
აღარ შემრჩა სოციალური პასუხისმგებლობის ძალა.

dle
loading...
10-08-2017, 21:16
-
---
კომენტარები


Загрузка...
რეკლამა
Загрузка...
უცნაური ამბები